Our Blogger Templates Web Design




Lorem Ipsum

Studioul Puccini Radio3P. Un produs Blogger.

Lorem

joi, 3 ianuarie 2013

poezia de joi

Malina Constantin- sarutul vrajitoarei

Asculta mai multe audio instrumentala



 sărutul vrăjitoarei

Mălina Constantin

dacă ai timp să te îndrăgostești
și ai să mă auzi cum zdrobesc șuvițele
pe care saltă fecunde buzele secundei
dacă îmi aprinzi eșafodul cu dragostea ta
ascunde-te

îți voi atinge epicentrul
și ai să înduri toate reflecțiile mele
ca un scurt circuit
care te ucide într-o cumplită beție

dacă ai să storci vâltorile mele
am să-ți jupoi cearcănele
spunându-ți că poți călca în plumb topit
pentru că sărutul meu
e cea mai tare cocaină -
miroase a poezie

tu auzi
am învelit păcatul în frunze de brad
și am prăvălit stâncile
în strâmtori

ascunde-te îți zic

de dragul tău
știu să mângâi tandru
până la moarte

1 cârcoteli: